Antònia Font

Viure sense tu – Antònia Font

...i arriba un dia que sa vida és un teatre que se diu felicitat,
primavera i trinaranjus amb qui més has estimat...

Wa yeah! – Antònia Font

Què divertit lo que escric quan estic avorrit,
per exemple es teu cos, es jersei destenyit,
es carrer blanc de sol, es meu cos a damunt,
per exemple, es teu llit de penombra i llençols
amb es termo espenyat. Per exemple dormits ...

En s’estiu – Antònia Font

Aquí damunt m'engronsen ses ones,
sa barca va on vol,
es penyasegat de pedra roja
m'admira i me fa por,
he vengut a pescar la mar
però he enrocat
i sense voler he pescat sa Terra.


Canta – Antònia Font

Canta, triple salt immortal,
vull que soni sa fauna selènica.
Canta, vull sentir respirar
s'Amazònia i ses flautes d'Amèrica.


Alegria – Antònia Font

Cau es sol de s'horabaixa
vermell i calent,
me sala i m'arengada sa pell.

Es penyassegat
i una pluja suau
de pols estelar.

Dins aquest iglú – Antònia Font

Es meu desert, sempre es meu desert,
ses flors són margalides.
Un sol en blanc, cases, oceans,
ses algues són marines.
Tancam es ulls, imaginam
fosca i silenci totals.
Espai obert, fins i tot el cel,
són platges infinites.
Es aliments més primordials,
falta i defecte brutals.


Aquesta entrada ha esta publicada en ... Somriu ..., LLetres de cançons. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

