Verges 2007… Lluís Llach …

El meu país és tan petit
que quan el sol se’n va a dormir
mai no està prou segur d’haver-lo vist.

Diuen les velles sàvies
que és per això que torna.
Potser sí que exageren.

 


El meu país és tan petit
que des de dalt d’un campanar
sempre es pot veure el campanar veí.
 
Diuen que els poblets tenen por,
tenen por de sentir-se sols,
tenen por de ser massa grans.

El meu país és tan petit
que sempre cap dintre del cor
si és que la vida et porta lluny d’aquí.

I ens fem contrabandistes,
mentre no descobreixin
detectors pels secrets del cor.
 

 
I és així, és així com m’agrada a mi
i no en sabria dir res més.
Canto i sempre em sabré
malalt d’amor pel meu país.
 
 

[El meu país és tan petit
que quan el sol se’n va a dormir
mai no està prou segur d’haver-lo vist.]
 
[El meu país és tan petit
que des de dalt d’un campanar
sempre es pot veure el campanar veí]
 
[Diuen que els poblets tenen por de sentir-se sols]
 
Tenen por de ser massa grans…
 


 

 

Pren tot el fruit que
a poc a poc
escrius per demà
 
Malgrat la boira cal caminar,
perquè demà mancarà el fruit de cada pas…
 

 

 
 
… Caminem per poder ser
i podem ser per caminar …
 
 

 
 
…Per sempre més…
[ genial😉 ]

 
Aquesta entrada ha esta publicada en ... Somriu .... Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Verges 2007… Lluís Llach …

  1. Kapricornio ha dit:

    Bueno, bueno, que decirte de esta entrada, con algun trabajillo la he entendido porque no domino tu idioma pero algo se entiende, lo bastante para saborear estos versos llenos de sencillez. Sabes? ahora estoy leyendo sobre vuestra historia, y me pregunto porqué los libros se han empeñado en que conozcamos hasta el mas sutil detalle de romanos o godos, y nos han ocultado durante tanto tiempo la historia cercana de los que compartimos tantas cosas. De todas formas casi mejor no lo traduzco porque se entiende casi bien y es mejor degustar los manjares en la cocina donde son elaborados, tienen mejor sabor.
    Un superabrazo.

Deixa un comentari

