Mafalda

 
(xdd akesta l’hi hauriem d’haver ensenyat al profe de filo XDD)
 

 
 

 
 
 
 

 
 

 
 

 
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 

 


 


 

Aquesta entrada ha esta publicada en Acudits. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Mafalda

  1. Cristina ha dit:

    woleeeeeeeeee…mas dit k fikarte  una tonteria millor no fiko res pero…ia sas kom sokxdo sigui k te fiakre la tonteria igualmennbuaaaaaa millor te fiko algo kuan sapigui k dir-T n??pos esoo..a k sok monaa??xxd esk makabes d di: aiiiiii kes monaa(…) xDDDwenoooo amik meuU (n se a k b axo ara po tan es…les ores k son…deu se normal….¬¬aixxx men vai noiet…(K)nanittlilaaa!! i huestitossS!!! xdi not preokupiss k ia t fikare un comentari llarg i interesante..!!areuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu^^

  2. carla ha dit:

    olasss josep !!!……akesta cosa no em deixa fer intro aixi k hu haure de escriure tot seguit i juntet com un xurru..es peru k s\’entengui…… dons a lu k anava …k a mi aixo d\’escriure comentaris no em ….aixi k el fare el mes curt possibl peruu k puguem  parlar amb directa  (ara a mes a mes de feru junt alkesta cosa  va mol lenta  o sigui k no corregeixu les faltes…apa!!!!!!!!!)……….i k el comic de la mafalda ma recordat  la meva juventud..( kins temps akells!!…)…tenia un llençol de la mafalda ( eiiiiiiii!!!!! aixo no es pot borrar ostra ( kina vergonya!!!!!!!! aixo nomes u llegeixes tu oi??????))………t\’anava a escriure al teu fotoblog pero es k em trobu com una intrusa la veritat ( en alla tens els teus amics..i jo (wenu esperu k em consideris alguna categoria ja mu diras ehhhhhhh!!!!)………tu saps pq kuan escric no surt lu k escric i kuan deixu de escriure surt lu escrit anteriorment total k t\’escric i despres de escriure llegeixu el k he ecrit i veig moltes faltes pero akesta cosa no em deixa anar enrera i es keden les faltes fixes i algunes paranoies estan escrites i millor borrarles , no???????……..toalt (veus el k et dic en teoria aixo havia de ser total)………..k el teu space esta molmolmolmolmolmolmolmolmolmolmolmolmolmolmolrebe ….i el teu fotoflog tmb!!!!…….ara per fi e tingut temps  d mirarmel amb calma!!!!!!!!…………..paru ja d\’escriure pqsegur k deus pensar k me trastocat o algu per l\’estil aixoi k a veure si et conectes i parlem!!!!!!!!!………saluda a l\’stock!!!!…….ara si k me\’n vaig!!!!!!!!!!!! em sembla k el comentari mol curt no es…upsssssss………..wenu josep molmolsmols petons!!!!

Deixa un comentari

