… Somriu …

What a wonderful world
 
I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world.
 
I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself what a wonderful world.
 
The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying how do you do
They’re really saying I love you.
 
I hear babies cry, I watch them grow
They’ll learn much more than I’ll never know
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world.
 
Louis Armstrong
 


 
La Taverna d’Old John
 
Cervesa negra i els diners comptats
la nostàlgia la podràs trobar al port,
a la taverna d’Old John.
 
Hi ha poetes que van fracassar
i quatre músics que sempre han tocat
cançons amb l’esperit de James Joyce.
 
El Vell John és la llegenda viva del lloc.
Ell mai deixarà aquest racó.
 
El camí que em porta
a la taverna d’Old John
és ple de desencants.
És un home noble
i torna de tot,
segur que m’acollirà
a les seves mans.
 
Tornant aquí després de tant de temps
em sembla veure la mateixa gent,
perduts en les històries d’Old John.
 
Les seves fotos omplen les parets,
els seus records aturats en el temps.
El Vell John les observa amb el cor.
 
I té por de poder perdre un dia aquest lloc.
Ell mai deixarà aquest racó.
 
El camí que em porta
fins a Dublín
està ple de paranys.
Aquesta terra és noble
i sense cremar,
segur que m’acollirà
a les seves mans.
 
Records de la guerra,
camises gastades.
Les cares cremades
és tot el que he trobat.
 
El camí que em porta
a la taverna d’Old John
és ple de desenganys.
És un home noble
i torna de tot,
segur que m’acollirà
a les seves mans.
 
Pep Sala

 


 
Boig per tu
 
En la terra humida escric:
"nena, estic boig per tu".
 
Em paso els dies
esperant la nit.
 
Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny?
  
Quan no hi siguis al matí
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.
 
Hem quedaré atrapat
ebri d’aquesta llum.
 
Servil i acabat.
Boig per tu.
 
Sé molt bé que des d’aquest bar
jo no puc arribar on ets tu.
Però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum.
Me la beuré …
 
Servil i acabat.
Boig per tu.
 
Sau
 


 
És per tu
 
És per tu que em sento fort.
És per tu que m’has triat tal com sóc.
He après que, en el fons la tendresa és
la gran fortalesa.
M’has ensenyat que no hi ha millors raons
que les del cor.
 
És per tu que has arribat
al moment precís
(ni massa aviat ni massa tard).
Quan et tinc al costat
em sento com si fos a casa.
La meva llar és allà on tu hi deixes l’equipatge.
 
Sense tu, és que estic perdut!!
 
És per tu que la lluita té sentit.
L’amor és la força
que ha triat,
és el meu destí.
Els camins que només cal seguir
per trobar-me amb mi mateix
i sentir que em dones coses
que no em dóna ningú més …
 
És per tot i per no res.
Per voler estar aquí i per ser tal com ets
que l’hi robo uns acords
a la pols, el temps i la guitarra.
Una cançó, una petita flor
per regalar-te …
 
Enmig d’un món
que és boig sense control …
 
I en un món dels diners,
de l’enveja i del poder,
ets l’amor i la força
que m’empeny cap a un nou destí.
No vull tenir, tan sols vull sentir
tot allò que em pots donar.
Sé que el temps no esborrarà
tot allò que és bo i és de veritat.
 
I en un món tan esquerp,
ple de bojos al poder,
ets l’amor i la força
que m’empeny cap a un nou destí.
No vull tenir. Tan sols vull sentir.
Sé que el temps no esborrarà
tot allò que és bo i és de veritat.
 
Lax’n’Busto
 


 
Camins
 
Camins
que ara s’esvaeixen.
Camins
que hem de fer sols…
 
Camins
vora les estrelles.
Camins
que ara no hi són…
 
Vam deixar-ho tot
el cor encès pel món.
Per les parets de l’amor
sobre la pell.
 
Erem dos ocells de foc
sembrant tempestes.
Ara som dos fills del sol
en aquest desert.
 
Mai no és massa tard
per tornar a començar,
per sortir a buscar
el teu tresor.
 
Camins
somnis i promeses.
Camins
que ja són nous…
 
No és senzill saber
cap a on has de marxar.
Pren la direcció del teu cor.
 
Mai no és massa tard
per tornar a començar,
per sortir a buscar
el teu tresor.
 
Camins
que ara s’esvaeixen.
Camins
que has de fer sol.
Camins
vora les estrelles.
Camins
que ja són nous.
 
Sopa de Cabra

 


 
El far del sud
 
La va trobar a una sala mig buida.
Buscant un somni, fugint del dolor …
Entrant pels ulls va sentir mil espurnes.
Aquella història va canviar-li el món …
 
Va perdre-ho tot: la partida i la vida.
Cada ciutat li esmicolava el cor …
Només el far del sud ell es mira.
Segueix la flama fins que res no es mou …
 
I empeny el sol, tan bruna, tan forta i prohibida.
I es descorda la brusa.
El seu cos, un somriure viu …
 
Et donaria amor si poguessis tornar-me’n.
Et donaria amor si ens poguéssim mirar.
Et donaria el món si poguessis parlar-me.
T’ho donaria tot si et pogués estimar.
 
Tantes nits va pagar per tenir-la.
Tantes excuses per anar tot sol …
Però, cada cop amb un plor la perdia.
La llum s’apaga quan la sort es pon …
 
I el seu record s’estimba en ciutats adormides.
I somnia fins l’alba el seu far sense vida
trist …
 
Tremolant, a poc a poc surt del cine.
Sessió de nit. Avui ja és l’últim dia …
S’endú el cartell. Arriba a casa i l’espia.
L’habitació es transforma en un món nou …
 
I li escriu cent mil cartes. La busca i viatja.
I el seu centre s’escapa. Perd l’ordre i la casa.
I apaga el sol, tan bruna, tan feble i prohibida.
I s’enfonsa en les ombres.
El seu cos, un somriure viu …
 
Sopa de Cabra
 


 

Els dies passen

 

Tot passa tan lent

res no ha canviat des d’aquell dia.

Avui recordava aquells moments que estàvem sols.

No calia dir-nos cap paraula.

Tot ho enteniem només mirant-nos als ulls.

 

La seva mirada estava plena de misteri.

De la seva vida no en podia saber res.

 

Dels dies feliços

queda la tristesa …

 

Deixant caure la mà

sobre la meva mà gelada.

Només volia compartir la soletat …

 

Com podria dir-li

que a vegades,

en silenci,

he llegit les cartes

que mai li vaig enviar …

 

La mirada trista

plena de misteri …

 

Els dies passen.

No hi ha res etern …

 

Sau

 
Aquesta entrada ha esta publicada en ... Somriu .... Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a … Somriu …

  1. Sam ha dit:

    El que em va costar descobrir que es referia a una actriu😀

  2. María José ha dit:

    Holaaaaaaaaa (`\’·.¸(`\’·.¸ ¸.·\’´) ¸.·\’´)¸.·\’´) «`\’·.¸.¤ Pase… ¤.¸.·\’´»(¸.·` * (¸.·` * (¸.·\’´(¸.·\’´ `\’·.¸)`\’ ·.¸) ¸.·´ ( `·.¸ … Solo queria desearte`·.¸ ) ¸.·)´ un maravilloso fin de semana (.·´ e lleno de cosas lindas…*´¨) (`\’·.¸(`\’·.¸ ¸.·\’´) ¸.·\’´)¸.·\’´) «`\’·.¸¤ Besos !!!!¤.¸.·\’´»(¸.·` * (¸.·` * (¸.·\’´(¸.·\’´ `\’·.¸)`\’ ·.¸) (`\’·.¸(`\’·.¸ ¸.·\’´)¸.·\’´)(`\’·.¸(`\’·.¸ ¸.·\’´)¸.·\’´)«`\’MaJiTo – Santa fe.¸.** ARGENTINA ** \’» (¸.·\’´(¸.·\’´ `\’·.¸)`\’·.¸)(¸.·\’´(¸.·\’´ `\’·.¸)`\’·.¸)

  3. Cristina ha dit:

    :)          :)          ::)          :)          :)          :)          :)          :)          :)          :)          :)          :)          :)         🙂
    :)                                                             …SoMRiU…                                                                                     :)
    :)          :)          :)          :)          :)          :)          :)          :)          :)          :)          :)          :)          :)         🙂

  4. Cristina ha dit:

    "com un somni infinit, com un rekord per dins…com un secret d\’hospici..com un etern inici…"…Bé, els meus comentaris no són gaire cosa pro algu es algu…..nanittlila..PD:..tink son, necesitu dormir…aaaaxx…[[menkanta akesta entrada, i me se totes les cançons…enfin…se diu …Somriu…(millor dit…:)   :)   :)   :)   :)   :)   :)   :)   :)   …SoMRiU…   :)   :)   :)   :)   :)   :)   :)   :)  🙂

  5. Cristina ha dit:

    *veus com sembla k posi "nattiiilla" en kmptes d "nanitt.lila" xD*

Deixa un comentari

