Petjades a la sorra

He mirat enrera i m’he vist molt lluny,
anant descalç, sentint-me perdut
fent petjades en la sorra.
 
Tot de sobte, un dia ella em va mirar,
i vaig sentir que se n’havia anat,
buscant ombres en la boira.
 
A vegades, una pedra és llençada a l’atzar
i s’això algú en diu amor.
Ningú sabrà mai d’on ve ni on va;
saps que potser et pot tocar,
i d’això algú mala sort.
 
He mirat enrera i m’he vist a prop,
buscant pedres dintre del meu cor,
fent petjades en la sorra.
 
He buscat a terra i no l’he trobat
fa molt temps ja que va marxar
buscant flames en les cendres…
 
Mentrestant jo, potser, seguiré fent el camí més llarg,
llençant pedres a la mar.
 
A vegades, en la sorra les petjades es van trobant
i d’això algú en diu amor.
Ningú sap d’on vénen ni on van,
però el mar se les endurà.
I d’això algú en diu mala sort…
 
He mirat enrera i m’he vist molt lluny,
anant descalç, sentint-me perdut,
fent petjades en la sorra…
en la sorra.
 
Pep Sala
Aquesta entrada ha esta publicada en LLetres de cançons. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Petjades a la sorra

  1. Cristina ha dit:

    I tú…ja has deixat petjades a la sorra??…Pasava x aki i ja k estava te deixat un comentari. No et conec pero ia k estik..k passis bon any nou!Passa pel meu spai si vols.PtonzZ.

Deixa un comentari

